Originaliteit door Creativiteit


Klantenservice

1 Hoe kunnen wij u helpen?

1.1 Wij zijn er voor u

Welkom op onze speciale klantenservice pagina. Wij stellen alles in het werk om het bestellen en zoeken van informatie zo eenvoudig mogelijk te maken. Wij hechten dan ook veel belang aan uw mening en we zijn pas tevreden als onze klanten dat zijn. Mocht er onverhoopt iets voorgevallen zijn, of dat u bijvoorbeeld nog zaken mist, dan horen we dat graag.

2 Bestellen

2.1 Hoe kan ik bestellen?

Zodra u het product heeft gevonden dat u wilt bestellen klikt u op "in Winkelwagen". Vervolgens klikt u op "Bestelling afronden", waarna u uw gegevens kunt invullen. Na deze stap kunt u voor de gewenste betaalmethode kiezen en kan de bestelling afgerond worden. U ontvangt per direct een bevestiging per e-mail.

2.2 Ik kan mijn bestelde product niet meer terugvinden?

Doordat ons voorraad systeem aan de webshop gekoppeld is, kan het zijn dat u toevallig het laatste product gekocht hebt. Om misverstanden te voorkomen en dubbele verkopen te vermijden, halen we dan preventief de verkochte producten uit de webshop, waardoor u het niet terug kunt vinden. U kunt er dan in ieder geval zeker van zijn dat het voor u gereserveerd is.

2.3 Er staat "meer informatie" in plaats van in winkelmand!

Het kan voorkomen dat u product vindt in onze webshop waarbij staat "meer informatie". Dit product is dan tijdelijk uitverkocht. U kunt in dat geval het beste contact met ons opnemen en wij sturen u dan een email wanneer het product weer op voorraad is.

2.4 Plaats bestelling (met betalingverplichting) - wat houdt dat in?

In de Europese wet wordt iedere webshop voorgeschreven dat vanaf 13 juni 2014 de laatste stap voor overgaan tot de definitieve aankoop van de bestelling, de bewuste knop de tekst "Bestelling met betalingsverplichting" bevat.
Deze tekst herinnert u eraan dat zowel de webshop eigenaar als de koper (u in dit geval) beiden verscheidene verplichtingen aangaan. Een daarvan is het betalen van de geplaatste order. Het lijkt wat omslachtig, maar er wordt helaas te vaak misbruik gemaakt waardoor dit in de Europese wetgeving is opgenomen.

3 Verzending

3.1 Wat zijn de verzendkosten?

Als bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten vragen wij vaste bedragen. Bij de opgave van uw bestelling ziet u precies hoeveel deze kosten zijn. (brievenbus of grotere pakketten)

3.2 Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Zodra wij u betaling binnen hebben, zal uw pakket worden verzonden. Voor die tijd zal uw pakket alvast verzendklaar liggen.

4 Betalen

4.1 Ik krijg verschillende betaalopties, welke moet ik kiezen?

Wij hebben ervoor gekozen om u een zo ruim mogelijk aanbod van betaalmogelijkheden te bieden. Betalingen kunnen op verschillende manieren verlopen via de bedrijven Mollie, PayPal en Bank overschrijving

Vooruitbetalen via bankoverschrijving

Bankgegevens

BIC: KNABNL2H
IBAN: NL36KNAB0257415335
T.n.v.: Scenery en Zo
Plaats: Delft

 

4.2 Ik heb het bedrag vooraf overgemaakt, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als het verschuldigde bedrag bij ons is ontvangen wordt uw order verwerkt de eerstvolgende (werk)dag verstuurd. U ontvangt uw producten, mits op voorraad, doorgaans in 1 à 3 werkdagen afhankelijk van de gekozen verzendmethode.

4.3 Kan ik met creditcard of VISA betalen?

Ja het is mogelijk om met creditcard of VISA/Mastercard te betalen door middel van Mollie.

5 Herroepen / Retourneren

5.1 Hoe herroep of retourneer ik een bestelling?

Bij het herroepen of retourneren van een bestelling vragen we u gebruik te maken van het herroepingsformulier. Hierop kunt u aangeven wat u wilt retourneren.

© 2024 Scenery en Zo. Alle Rechten Voorbehouden